среда, 29 июля 2015 г.

ROSA FREDAG.

ROSA FREDAG.

Inpirerande Lilla.U tycker att fredag = rosa och jag hänger på! Det finns inte så mycket av den färgen här hemma för tillfället men det känns som att det bara är en tidsfråga tills det slår till.


Rosa detaljer i inredningen är något jag inspirations insamlar mycket just nu. Gärna lite åt det starka neon-färgade hållet. Vet inte om stilen "är jag", men färgen ger massor av energi och den bryter av fint mot grått eller trä. Här kommer lite rosa fredagsgodis!









Rosa detaljer på bord, washi-tejpat, som godis, på väggen eller som textbudskap. Den rosa neon-färgen kommer smygandes i inredningsvärlden!


Ni skulle sett mitt rum när jag var tonåring. Det gick helt i den här skalan. Vitt och rosa. Jösses vad det var mycket rosa. Men jag älskade det!


Ska nog inhandla lite rosa tulpaner att fira helgen med. Nu startar vi snart fredagsmyset här. Det nalkas Fajitas. - Trevlig helg!


Original article and pictures take annixen.blogspot.com site

Комментариев нет:

Отправить комментарий